Tillbaka i verkligheten igen!

Då har alla helger o annat vart så nu är jag på banan igen, det blev väldigt intensivt med pyssel innan jul så jag behövde en paus ifrån det, men nu har inspirationen kommit tillbaka lite iaf :P.

Lägger upp julklappar och presenter + det nya pysslet jag knåpat ihop så kika på och hojta bara till om ni undrar över något!




Julklapps askar som jag scrappade, dom innehöll smycken ;)



Julklappsettiketter



Julkort till svärmor & svärfar och ett julkort innehållandes presentkort till lillebror nr2.



Julklappspåsar som blev fyllda med lite smått och gott.



Scrappade tavlor som mamma fick i julklapp.



Lillebror nr 3 fick en scrappad twilight tavla i julklapp.



Älsklingen fick ett försenat grattiskort på julafton :)





Min största lillebror fyllde 25 i början av december och han fick en bok jag gjort till honom och nu tänker jag lägga upp några noga utvalda delar av boken för även om den är rätt privat så vill jag ändå visa upp vad jag gjort. Men jag tror att det jag valt ut iaf visar på ett ungefär hur den såg ut!




Först blev det ett grattiskort :)



Framsidan på boken!



Mormor & Morfar  Framor & Farfar  Mamma & Pappa



Många av våra semseterdagar som små har varit på Liseberg.



Campingen där det hände massor, ena året översvämmning och andra året skogsbrand :)



Alla syskonen på ett eller annat vis.



Första utlandssemestern och skoltidsminnen.



Tv serier och musik genom tiderna .






Min minsta lillebror fyllde år häromdagen så då knåpade jag ihop detta kortet.




Nu kommer mina nya grejjer jag pysslat med hoppas ni gillar det :P




Moccaarmband med ormpärlor och knutlås.



Stansat hjärta "amor vincit omnia" (= Kärleken övervinner allt) med tre strassstenar på.



samma som ovan men en lite bättre bild.



Ett lite annorlunda mocca halsband.



Efter som tassels har blivit så populärt tack vare Maria Montazami så var jag tvungen att testa :) Detta är ett väsksmycke!



Ett par stift örhängen med chockrosa bollar (back to the eighties).


Ja det var nog allt för nu men nu har ni lite att titta på igen :) ska försöka uppdatera oftare nu när dagarna är som vanligt igen!


Later/Jennifer
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0