Pysselverkstad pågår :)

Ny brinner det i knutarna :) måste åyssla massor så jag har grejjer till marknaden den 17/9.. Har fixat visitkort idag som jag ska dela ut både för nyfikna och dom som handlar (om det nu är någon som handlar) där har jag skrivit lite skötselråd och även att jag gör smycken efter beställning oxå :)

Den här veckan är späckad med möten o annat, men lite måste jag hinna med o pyssla iaf :)
Var i Fagersta hos mina älsklingar i helgen och vi hade det mysigt.. I fredags var mina hjärtan på cirkus medans jag var hemma o lagade mat :P vilken diktig hemmafru jag är ibland hehe.. nä det var helt enkelt så att jag inte riktigt ville lägga ut pengar på minicirkus där det mest är hästar o hundar när man är allergisk, och åka ambulans har jag åkt färdigt för i år :) sen har jag fått min älskling att titta på Twilight trilogin och det gillades :) 
Sen kollade vi Nanny McPhee and the big bang med lilla hjärtat o hon gillade den trots att den var på engelska.
Så det har helt enkelt vart en lugn o skön helg med massor av mys.

Men nu tar vi lite bilder...

















Det var det lilla jag gjort men det kommer mer var så säkra :)


Later/Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0