Operation pyssel!

Nu lägger jag i sista växeln för pysslandet, snart är det fredag o då hoppas jag på försäljning :) om inte annat så är det ju en rolig upplevelse där man får marknadsföra sig lite :)

I helgen har jag bara tagit det lugnt och myst med mitt hjärta, vi har tittat på en del filmer och är man som jag som gillar det mesta i filmvärlden så kan jag tipsa om Prince of Persia - the sands of time , en mysig film men gillar man inte familje/äventyr och kärlek så är det nog inget att se :P Men jag gillade den.. ska slå på en film och sen sätta mej att producera lite (massproduktion av armband till barn) men nu slänger jag upp lite bilder på mina senaste smycken.

Och förresten om ni har nåt tips eller idéer på nåt jag ska göra så säg bara till ibland får man som sagt idé torka :)




Detta armband har jag gjort om lite, det är pärlor från ett armband som gått sönder + lite extra pärlor och mellandelar.















Det är jag själv som stansat och man väljer helt själv vad man vill att det ska stå vid ex. beställningar.
















Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0