Då var det snart dags...

...för domen ;) nää så illa ska det väl inte vara det jag är mest orolig för är ju om grejjerna blir blöta, det är nämligen inte så bra! Ska med mamma hem o hämta ett stort parasoll och så ska vi passa på att kolla om dom har nå plast liggandes som jag kan ha o täcka över smyckena om det regnar mycket :(
Kallt o regnigt, det är domen för morgondagen så det blir vinterjacka o tennisskor på imorrn (tror det blir lite väl kallt med vårjacka som inte går att stänga o ballerina skor) fick hem lite nytt igår så för första gången har gett mej in på att göra fingerringar och ett diadem.. o det var inte så bara kan jag informera men vart rätt nöjd ändå :P Men som sagt ha i åtanke att det är första gången jag testar detta! Men jag fick mersmak så det lär bli fler i framtiden, om det går bra imorrn ska jag beställa hem ringar i silver som går att stansa på och även Bola kulor till gravid smycken eftersom ingen säljer såna här i stan :) Och är det så att ni vill beställa är det bara att hojta till är det nåt jag inte har hemma kanske man får lägga lite betalning i förskott för att jag ska kunna ta hem det men inget är omöjligt att lösa :)

Tar med lite tillbehör ifall nåt skulle behöva förlängas imorrn osv men allt går givetvis inte att förlänga.

Nu kör vi lite bilder och självklart åker kameran med imorrn så jag kan fota lite när jag står på marken oxå :P

















Later/Jennifer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0