Bloggen har fått lida!

Det är faktiskt sant :) jag har inte uppdaterat på ett tag men det har vart lite mycket, först var jag ju med på marknaden där det inte gick så jättebra, men några kronor lyckades jag skrapa ihop iaf.. sen har jag börjat göra praktik och haft mitt hjärta här så då har bloggen fått lida lite.. Men nu är jag med igen ;)

Tyvärr har jg en fruktansvärd huvudvärk som absolut inte vill ge med sig, men det är väl dom tiderna nu med höstrusk och allt. Imorrn ska jag på kopparbergsmarken (inte för att sälja) med mamsen o hennes sambo, då ska jag äta min traditionella köttfärspirog :) den är egentligen inte supergod men just då och där är den det godaste man ätit på länge!

Det som är bra med nya praktiken är allt pyssel man får grejja med :P har setat o gjort lite smycken, sytt skridskor (ja jag vet det låter konstigt men dom är i filt) och nu håller jag på med en "bok" i trä som är en förvaringslåda :) kan nog bli kanon bra (lägger upp en bild på det färdiga alstret när det är klart).

Men nu tar vi lite bilder på andra alster ;)




































Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0