Slappardag

Det har jag haft idag, haft mycket pyssel i huvet men ingen ork att ta tag i det (mest pga att man inte har det man behöver för att kunna ta tag i det) men ska försöka sätta mej en stund nu här på kvällen.
Lite pyssel  och så mycket bättre och sen slår jag nog till med en liten film för att avrunda det hela ;)

Imorrn ska jag fota det nya jag gjort, städa och rensa ur köket för på måndag får jag ääääntligen omtapetserat :) woohoo nu blir det svart och vitt  FRÄSCHT!

Men jag har några grejjer jag inte lagt upp här pga beställningar, men nu är dom leverarade så då slänger jag upp bilderna. Och förresten om det är nån som fotar som blir inspirerad av nåt smycke eller så är det bara att säga till så får ni självklart låna till fotografering :) Och om ni har en massa gamla smycken som ni tänker slänga så hojta gärna till för jag tar gärna och massakerar alltid finns det nåt man kan använda sej utav :)

Nä nu lite bilder!




















Later/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Vilka fina saker du gör! :) Tack för att jag fick kika runt här!

2010-10-31 @ 20:23:11
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0