Lite mycket nu!

Har fullt upp fast ändå inte, hmm just den här veckan har jag vart lite krasslig men det blir varken bättre eller sämre så jag får försöka knalla till praktiken imorrn iaf. Massa möten inbokade oxå vissa mer spännande än andra, men det är väl så det är! 
Just nu sitter jag faktiskt och pysslar lite :) det är inte dåligt hehe nä men har vart sååååå trött i flera dagar så jag känner inte att inspirationen har varit på topp men nu har jag tagit mej i kragen iaf, gjorde nyss en beställning men den ska godkännas först innan jag lägger upp det färdiga resultatet här :P
Har gett mej på att göra väsksmycken nu oxå..och ja jag vet inte men där är det väldig brist på idéer.. så har ni några hojta då till!!!!!!!
Ringar ska jag oxå göra en hel drös till julmarknaden och så har jag fått hem tiaror som ska blingas lite oxå.

Lägger upp några få foton av det jag gjort tidigare (förra veckan) men ett av halsbanden är superkass skärpa på har inte riktigt greppat hur jag ska göra för att få stansningen att synas bra :( men jag hoppas ni ser lite iaf ;)














Javisst ja jag höll på att glömma... kolla min fina utsikt jag hade häromdagen :)






Tur det inte var så allvarligt iaf!


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0