Krångel, haveri och pyssel

Jag vet det går länge mellan inläggen men nu har jag faktiskt haft lite krångel och haverier som jag kan skylla på :) har bytt hårddisk och precis innan jag bytte så pajade plattskärmen :( gaaaaaah.
Fick släpa upp stenåldersskärmen, som jag som tur inte hade slängt, så nu ser jag vad jag gör igen och det kan ju vara väldigt bra :)
Tyvärr är denna skärm helt vedervärdig och huvudvärken kommer som ett brev på posten när jag sitter här men har som tur är fått tag på en billig skärm som jag förhoppningsvis snart får :)

Men nu till nåt trevligare :) har pysslat endel men dock inte enbart med smycken denna gång så nu blir det väldigt blandad kompott på grejjerna men jag hoppas ni gillar det!

























Det var smyckena nu tar vi lite stickat :) Jag har använt mig av en Quick knit hur enkelt som helst man använder samma princip som när man fingervirkar. Kolla på www.panduro.se så ser ni hur det funkar.














Nu tar vi nåt helt annat. På praktiken jag går på så pysslar vi oxå en hel del bl.a så gör vi "böcker" som man kan förvara saker i tex. fjärrkontroller eller andra saker. Det är en trälåda som man tapetserar och scrappar på och det blir väldigt läckert. Lägger upp bild på den jag gjort till mej själv först och när jag lämnat iväg beställningen så lägger jag upp bilder på den oxå.




Detta är framsidan.



Och såhär ser den ut från sidan.



Det var nog allt jag hade denna gång men det dyker snart upp mer så håll utkik ;)


Later/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Sara

Gillade verkligen den sista, lådan/boken =)

2010-10-22 @ 20:53:47
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack så mycket :) Ja jag blev faktiskt nöjd själv med den, så nu har man ju blivit sugen på scrapbooking oxå.

2010-10-23 @ 08:25:49
URL: http://hobbytrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0