Hann med lite mer :)

hann faktiskt pyssla lite mer när jag kom hem idag :) men vilket jäkla väder det är!!!!!! jag hoppas verkligen skorna hinner torka tills imorrn för efter min vända på stan så var det en mindre insjö inuti dom :(  blää för slaskväder jag tar hellre att snön vräker ner än att det regnar!

Men nu slänger jag in lite bilder på det jag hann med idag... efter det ska smyckena sorteras (läs. trasslas ut) och prismärkas och vissa ska även prissänkas..

Så har ni inget för er imorrn så kom gärna och säg hej :) (sitter nånstans i mitten av lokalen)

Nu tar vi bilderna!






Köpte en ring när jag var på Älvsjö mässan som jag hittade ett nytt koncept till :) det är en virkad blomma och inuti den har jag limmat dit en liten blomma i fimolera.










Men håll gärna tummarna för att det går bra imorrn nu :)


Later/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hoppas att allt gick bra. Spännande att vara på marknad. / Cicci

2010-11-18 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0