En paus...

Från pysslandet har det blivit, lite dels för att julmarknaden gick lite sisådär, har en hel del smycken jag vill bli av med innan jag gör några nya.. men däremot kommer det säkerligen bli lite mer scrappande istället ett tag.  Självklart kommer jag naturligtvis ta emot beställningar och göra efter önskemål!! Så jag kommer inte försvinna :) Men just nu är jag lite handikappad, har nämligen ett infekterat finger och det gör det lite svårt för mig att pyssla (det är nämligen höger pekfinger och jag är högerhänt) ett pekfinger är till extremt mycket mer hjälp än man kanske kan tro :) har även märkt att stavningen blir lite knepig nu för tiden oxå :P
Men snart hoppas jag att jag är på banan igen :P



Är med och tävlar hos scraplagret.se i deras blogg candy :)



Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0