Semester!!!!!

Åker till mina älsklingar i Fagersta imorrn kväll, blir kvar där iaf en vecka och det ska bli såååå skönt!
Har inte vart där på en månad så det är dags nu.
Kanske blir lite sisådär med uppdatering under den tiden men om inte annat så uppdaterar jag när jag kommer hem :)
Beställer alla pärlor o grejjer imorrn så jag vet ju vad jag ska pyssla med när jag kommer hem igen :) wiiie, men usch va dyrt det blir men jag får hoppas att det ger tillbaks i sålda smycken ist.

Gjorde ett treradigt armband igår men mina knutgömmor vill inte vara med riktigt :( så den ena gick sönder, men ska pula lite ikväll få se om det går att fixa.


Imorrn gör jag sista dagen på praktiken, det har vart enormt skönt att ha nåt att göra om dagarna även om man är trött. V28 börjar jag jobba, 3 veckor på Hon & Han nice nice lite tråkigt dock att älsklingen har semester dom veckorna :( men men ett jobb är ett jobb!

Skickade iväg fondansökningar idag oxå :) 13st blev det allt som allt så nu håller jag alla tummar jag kan :):):):)


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0