Pärlfrossa!!!!!!

Hann aldrig blogga igår, fick ett paket pärlor på posten från www.frost08.se så jag blev väldigt glad :) men samtidigt väldigt förvånad då jag hade beställt det med postförskott ;) men det löste sig!
Så jag pysslade heeeela kvällen igår så jag lägger upp resultatet så ni får se själva :)
Grejjerna ser väldigt suddiga ut och vissa ser t.o.m smutsiga ut men jag lovar det är bara synvilla, jag kommer inte så bra överrens med min digitalkamera verkar det som, den vill iaf inte som jag vill :P

Men jag tror ni ser lite iaf så håll till godo!!!























Jag hoppas ni har överseende med bilderna, jag fattar inte varför det inte går att ta normala kort grrrr :(
Och förresten kanske ska tala om, innan ni tror jag är helt pantad, att öglan på ena ödlan gick sönder så det är därför det bara är ett örhänge med ödla :) Fast det kanske e nån som bara vill ha ett oxå :).

Nä nu ska jag pyssla vidare, fick ett litet pärlpaket på posten idag med :)


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0