Måndag igen...

... och bara 8 dagar kvar på praktiken. Sen blir det semester några veckor o sen jobb 3 och sen semester igen :) Om inte det mest overkliga skulle hända o jag skulle få ett jobb :) men man vet aldrig jag menar vem kan motstå min charm ;) Fast det e klart då måste dom ju ha mej på anställningsintervju först.

Nääää jag vill ha ett jobb nuuuuuuuuuuu!!!!! Så mycket jobb som jag sökt nu så borde jag väl få komma på nån intervju iaf.

Blir bjuden på lunch imorrn det är alltid trevligt :) sen är det helvetes möte vid två men det ska väl gå bra hoppas jag.
Måste försöka måla klart barbordet den här veckan för brorsans tjej skulle tydligen slipa soffa, och jag vill ju inte ha slipdamm på mitt nymålade bord :)
Vore ju bra om dom kunde tapetsera nån gång oxå så jag får klart nån gång...


Nä nu blir det nog inge mer intressant idag, ha en bra dag!



Later/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0