Lite gammalt jag gjort!

Tänkte lägga upp lite bilder på lite olika tavlor jag gjort, ska göra mer men nu har det varit pärlfokus ett tag. Men nu väntar jag ju på nytt material så då kanske jag skulle göra lite tavlor ist ;)

Så håll till godo låter bilderna tala för sig själva (obs! vissa är bara slarv = brist på idéer).

Köpte en härligt läcker metallic turkos färgtub på panduro som jag bara ääälskar.


Min sötaste lilla bonusdotter ;)


Detta är slarvtavlorna (men jag tror det syns)


Har lindat pärlor på ståltråd och lindat runt tavlan.


Minisar :)


Scrapbooking art


Scrapbooking art


Tårtan jag gjorde till Felicia när hon fyllde 9.








Såhär var det tänkt att den skulle se ut ;)

Världens mysigaste kokbok "Den magiska kokboken" ett tips till alla föräldrar därute! Barnen vill garanterat baka när dom får titta i denna :) Alla ingredienser har bytt namn. Tex så är ägg = drakägg, mjölk = varulvsmjölk osv och så är det olika ramsor man ska säga medans man bakar.

En ny typ av tavla jag börjat göra (stämpel)




Dio vill inte resa på sej ;)

Så här roligt har vi det på jobbet :) Johannas hund Dio som inte vill ta av sej kopplet!




Verkligen inte ;)

Lilla söta Nova

Och så lilla Nova som låter värre än vad hon är :)




Visst har jag trevliga jobbarkompisar  :)


Hoppas ni gillar bilderna! Nu ska jag ladda för myskväll med mig själv!


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0