Hann inte igår!

Jag fastnade i beställningsvärlden och sen i pysselvärlden så jag såg inte ens Greys !? Hmm inte likt mej direkt, ja jag hade det ju på i bakgrunden men fokuset låg på pärlorna :) Har beställt sååååååå mycket fint, från bla.

www.frost08.se  www.pagoni.se  www.barapyssel.se  wiiie så nu ska här pysslas igen.

Grejjerna jag gjorde igår lägger jag ut bilder på sen, för det är en viss surprise där som jag inte vill avslöja än :)
La en order på bh:ar igår oxå, skulle behöva många fler visningar oxå men man vill ju inte tvinga sej på folk, iaf inte jag. Men det löser sig det vet jag.

Nä nu ska jag klä på mej så jag kan gå till jobbet. Hoppas ni får en bra dag, här är det iaf underbart väder och jag har bara 6 jobbdagar kvar till min första semester för i år :) (jag har två om inget annat händer).

Kika gärna in på www.pxc.se Massor med fina underkläder!



Later/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0