Första inlägget på nya bloggen :)

Haha ni kanske undrar över namnet på bloggen?! Ska jag säga som det är eller vill ni gissa? Nä fick helt enkelt idé torka och detta namnet var ledigt (lite småroligt samtidigt tycker jag).

Nu är det såhär att jag ska försöka nå ut till folk just för att få lite kommentarer och förslag på vad man ska göra i pysselväg och naturligtvis oxå kommentarer på det jag har gjort.

Nu har jag inte gjort så mycket än men det kommer mer o mer det lovar jag. Och jag ska försöka skärpa till mig på uppdateringsfronten oxå, för den förra bloggen blev sällan uppdaterad! Men nu är jag på G igen!


Så då kör vi då!!!!!







Ett av dom färdiga halsbanden.





Lägger till fler om ett tag, måste åka till morfar och hälsa på en sväng!

Later/ Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0