Både glädje och sorg!

Igår blev det inget bloggande, dels befann jag mej hos Anna tittandes på bröllopet och sen slutade kvällen väldigt abrupt med ett väldigt plötsligt dödsfall. Min älskade morfar gick bort igår kväll exakt 4 månader efter mormors bortgång den 19 februari i år. Var upp och tittade på honom och han var fortfarande varm, höll hans hand och strök honom på kinden, det kändes väldigt bra och säga hej då på det sättet.

R.I.P älskade lilla morfar <3


Men nu till nåt gladare! Var inte bröllopet helt underbart?! Man blev ju helt betagen ååå va fina dom var och det syns verkligen hur mycket dom älskar varandra titta bara på alla dessa underbara bilder.








Men det fanns några saker som var väldigt roliga som man aldrig fick svar på.

1. Vem var människan som sprang bakom stolarna där Victorias närmsta satt, vid vigseln?! Det kommenterades aldrig, men med tanke på att dom inte skulle hinna ha kisspaus så kanske det var nån som försökte hinna med det innan men missbedömde tiden ;)

2. Vad har Bernadotte ätten för gemensam nämnare med Örebro? Jag menar dom ska väl inte åka dit på jubileum  i Augusti för att Daniel är född där?

3. Vad sjutton är torrdiska???? Såg att det var väldigt många som undrar över samma sak så vet du vad det är förklara gärna det för mig då :)



Nu ska jag fortsätta lite här men jag uppdaterar lite mer imorrn. Ha det så bra därute och ta hand om varandra!


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0