Tröttare än tröttast!

Det är vad jag är just nu, jobbar jobbar o jobbar.. jag har inget emot att jobba absolut inte men det tar på krafterna när man är helt ensam 6 dagar i veckan (ska iofs bara jobba i 3) och särskilt nu när det vart så varmt.
Hinner inte med nånting känns det som och när man kommer hem kollar jag mail, facebook och läser lite bloggar sen är det tack o gonatt.
Usch va jag klagar, det är inte meningen jag har egentligen inget att klaga på jag är bara tröööööööötttttt just nu.

Har inte direkt pysslat nåt heller men det beror nog mest på att jag inte har så mycket material, men det är på ingång har beställt från 4 olika ställen så nästa vecka kommer det massa nytt igen och då jäklars ska det produceras, måste ju ha en massa färdigt till lindemarken :)

Beställningarna denna gång blev från: Frost08, Pagoni, Barapyssel och PSdesign :) Me like :)


Nää nu känner jag hur ögonlocken försöker sluta sig så det är väl bäst jag avslutar här och skuttar ner i soffan en stund innan jag somnar (kanske kan hitta på nåt att producera, det kliar i fingrarna).

Imorrn kanske jag e piggare då slutar jag kl 14 så då kan jag lägga upp bilder på det lilla jag gjort och kanske nåt annat roligt :)

Kram på er därute och ni får gärna kommentera lite oxå ;)


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0