Tråkväder!!!!!!!

Är det verkligen idag, men det gör inte så mycket tog cykeln upp till Anna och så har vi pärlat endel och snackat lite skit ;)

Fick en beställning på ett halsband idag oxå så det ska jag sätta mej och beställa grejjer till när jag skrivit klart här :P nice nice. Det är roligt att sakerna är uppskattade som man gör då blir man ännu mera sporrad!
Hade faktiskt lite idétorka idag med men fick till ett halsband som jag blev supernöjd med iaf (och en massa annat oxå) så nu kommer det lite bilder igen :)



 










Närbild på den söta tigern.



Det är detta halsbandet som jag blev kanon nöjd med!










Later/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anna

Det va en söt tiger :) Jodu mycke blääää va det haha, men kul att se va det finns för dårar...

Absolut det ska vi göra om :)

Puss puss

2010-07-26 @ 10:13:24
URL: http://madebytira.wordpress.com
Postat av: Sara

Hej! Angående frågan om hur du ska ta kort på smyckena, så vet jag faktiskt inte. Beror väl lite på kameran antar jag. Man får pröva sig fram, kanske fota utomhus i dagsljus utan blixt?

2010-07-26 @ 12:33:16
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0