Tantvarning???

Jag har vart hos mamsen idag och hjälpt henne att färga håret, då en tanke plötsligt slog mej. Fan jag har ju inte köpt nya Se och Hör idag!? Ehh kanske inte är nåt att hetsa upp sig för, men när jag tänkte vidare så kom jag på att jag egentligen tycker att det är lite pinsamt att köpa den men jag älskar att läsa skvaller och jag brukar säga till folk att jag köper den för att det är tv tidning oxå, alltså 2 flugor i en smäll. Men i ärlighetens namn så är det sällan jag utnyttjar just den delen av tidningen :P jag har ju text tv ;) haha ja som sagt tantvarning eller tantvarning ;)

Herregud inte ens 30 än o läser tanttidningar ;) Jag får väl säga att jag för det vidare för mormors skull :P eller kanske att man helt enkelt skulle ta sig i kragen och stå upp för att jag gillar´t ;) Jag köper ju inte Allers eller Svensk damtidning iaf.

Fick lite grejjer av mamma till mina pärlor, lite tänger och en bra väska att ha pärlorna i :) och så hade jag fått en leverans med pärlor på posten idag oxå men jag väntar på 5 st till så jag hoppas iaf några av dom dyker upp imorrn.

Har beställt ifrån: www.frost08.se www.pagoni.se www.barapyssel.se och www.psdesign.se

Så nu ska jag sätta mig o försöka organisera lite i min nya låda :)


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0