Sorry för lång frånvaro!

Men jag skyller på värmen, har börjat jobba nu och i butiken är det varmt som f*n. Så jag har faktiskt inte orkat engagera mej så mycket i bloggen (det har vart varmt hemma oxå). Men nu e jag tebax igen :)
Loppisen gick inge vidare men men det kan ju inte göra det alla ggr heller! Nä smyckena får jag helt enkelt prova med att sälja på marknaden i september istället. Ingen som har nåt tips på nån annanstans man kan sälja? Tradera skulle jag vilja testa men det blir lite problem då jag inte kan använda mina bankkonton :(  Aja det kanske dyker upp nåt :)

Var på begravning i fredags, det var otroligt jobbigt och är fortfarande. Det är konstigt men efter farfars och mormors begravningar så var det lixom klart, klart man tänker på dom men man blir inte ledsen. Farmor dog när jag var 10 och henne har jag fortfarande svårt att prata om trots att det gått 19 år sen hon dog, nu med morfar känner jag att det är lika, visst nu har det bara gått ett par dagar men ändå det är inte "klart" på samma sätt, har svårt att prata om honom utan att gråta och det är en enorm sorg som sätter sig i bröstet när jag säger nåt om honom. Och tro mej jag vet att han har det enormt mycket bättre nu så det är inte det men farmor och morfar var speciella för mej, och då menar jag inte att dom andra var betydelselösa utan att det fanns ett starkare band mellan farmor o morfar och mej helt enkelt.

Mormor & Morfar <3


Bilden är fotad av ett fotografi så därför är det suddigt.




Nu kommer det lite bilder från loppisen ist :)




















Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0