Skit dag och inspirationsstopp!

Har en riktig skitdag idag! Jag vet inte varför inget har hänt men allt bara känns bläääääää idag. Men man ska väl ha såna dagar oxå för att kunna uppskatta det som är bra. Har pysslat massor idag men nu tror jag inspirationen försvann, kan vara så att jag inte har grejjer så det räcker heller, det går åt mer än man tror. Men jag hoppas det blir lite försäljning på loppis på lördag iaf vill ju kunna köpa in mera för att kunna göra det jag har inspiration till och till dom grejjerna går det åt en väldig massa pärlor.

Har ett stort problem dock det går inte att få bra bilder när jag tar med min kamera, det ser skitigt ut och man ser inte vad det står på det jag stansat :( Nån som har nåt bra tips på hur jag ska göra, känns som jag provat allt som går med min lilla kamera (Samsung ES15 10,2 megapixel) och det är definitivt ingen proffs kamera.
Så hjälp mottages tacksamt!!!!!



































Det är detta jag pysslat med det senaste dygnet :) Nu ska jag äta lite sen blire tutbingo med kusin!


Later/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej vännen=)

Har du kvar armbandet med hjärtat på? Hur mycke ska du ha för det? Jättefina grejer....va duktig du e=)



Kram/Jos;)

2010-07-25 @ 08:13:34
Postat av: Jennifer

Tack så mycket :) Ja det finns kvar, en hundring hade jag tänkt mej för det armbandet. Du kan ju komma ner nån dag så får du se det i verkligheten :)



Kram kram

2010-07-25 @ 09:39:02
URL: http://hobbytrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0