Pärlfrossa och värmeslag ;)

Kom hem igår från Fagersta, hett som fasiken var det i lägenheten men jag överlevde natten iaf :) Hade ett berg med post innanför dörren massa pärlor och massa brev.. wiie tänkte jag och hoppades på att det skulle vara från nån av fonderna, jo det var det men en var tillbakaskickad för att jag inte tillhörde församlingen, en var fel adress och det fanns ingen ny och en var från församlingen här där det stog att dom skulle ta upp min föfrågan i september?! ehh ok det var ju nu jag behövde pengarna men ok, får väl hoppas på dom andra som jag inte fått tillbaka än.

Har 2 möten imorrn ett kl 9 och ett kl 13 det kl 13 är ju iofs inte så jobbigt, vi ska spela minigolf :)

Nä nu tänkte jag lägga upp lite nya smycken jag gjort och lite mer härliga bilder från våre fisketurer!


Smyckena:






Ett riktigt läckert halsband med klocka i, tycker det blev tufft med kulkedjan till.



Framsidan



Klockdelen



Fotlänk, beställning av Erica.



Svart emalj hjärta



Klocka som armband



Örhängen gjorda med lite brist på fantasi.




Fisket:

Titta och njut!












Kolla vilken liten rackare jag hittade i skogen :)















Mitt hjärta <3



Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0