Måndag igen.

Det gick rätt fort på jobbet idag, ganska mycket folk plus att jag skyltat om i tre fönster. Men idéerna tog slut så om det blev så bra vette fan men men det är omgjort iaf.
Snart kommer Jossan o kikar på ett armband :) sen ska jag försöka pyssla lite till tänkte jag.
Trodde jag skulle fått lite pärlor på posten men inte :( hoppas dom kommer imorrn för jag är sååååå pysselsugen :)

Gjorde ett par jättesöta örhängen igår :)  så jag lägger ut en bild på dom här för allmän beskådan hehe.





Blev ett kort inlägg idag, men så kan det va ibland :)


Later/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesöta :) Duktig du är gumman :)

2010-07-26 @ 19:52:35
URL: http://madebytira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0