Lata dagar och lite fiske :)

Dagarna går och jag gör inget vettigt, men det är väl så det ska vara när man har semester?! Har ju inte heller vart helt på topp sen midsommar så jag tror ingen klandrar mig för att jag inte gör nåt:)

Idag har vi varit och fiskat jag och min älskling! Helt underbart väder att fiska i, inte för kallt och inte för varmt. Det blåste dock lite väl mycket i början men det gav med sej lite senare. Vid nio tiden nu på kvällen fick vi ge upp, fattar inte vad som hände men helt plötsligt så var det som ett vulkanutbrott med massor av knott, tyvärr var det stackars John som blev drabbad men obehagligt var det ändå...

Nu kommer lite bilder från fisket idag :)  Lite längre ner blir det lite bilder från förra året!









Detta är en 50cl petflaska.



Alla fiskar utom en, men han lyckades få med sina ben iaf ;)



Tänk om alla dagar kunde vara som denna <3






Lite äldre bilder då :




Felicia fiskar i Semlan..ja det heter så :P



Ser nästan ut som att hon fått en haj på kroken.












Tänk att barn tycker det är så roligt att leka med eld.



Lika många fiskar förra året, men då var det jag som drog upp 3 av 4 idag var det bara 1 av 4 :(
men det spelar ingen roll jag äter dom iaf inte.




Nähä snart ska man hem igen till verkligheten och möten mm. Sen börjar jag jobba v28, men jag vet ju iaf nåt positivt som väntar på mig därhemma ;) ALLA MINA PÄÄÄÄÄÄRLOOOOOR :) wiiiieee, så då jäklars kommer det mera grejjer :P


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0