Nya smycken, lata dagar och lite tårar.

Fick lådor att ha mina pärlor i av mamsen, som hon köpte när hon och syrran var i Ullared, det tog sin lilla tid att sortera och jag skulle behöva några lådor till men men det får duga så länge :)

Mycket pyssel har det blivit och igår skulle jag ha vart på föreläsning i Örebro (starta eget) men den blev inställd :( , passade på att lämna in nyckeln på jobbet  och när jag var på jobbet blev jag osams med mitt hjärta :(
Jag hatar att tjaffsa via sms så jag ringde upp fly förbannad och så höll vi på ca en timme när han la på luren i örat på mej, men han ringde igår kväll och då var det lite bättre iaf. Fy va jobbigt det är när det blir så, det suger verkligen musten ur mej la mej på soffan när jag kom hem och tvärslocknade. Det värsta är att vi båda blir dumma och elaka när vi sätter igång men men nu hoppas vi på det bästa!

Nu till alla smycken jag gjort istället:) 
























Later/Jennifer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0