Nya grejjer :)

Har haft lite att göra så därför har det blivit lite dålig uppdatering, men jag tycker det är bättre att uppdatera när det finns nåt vettigt att visa eller skriva om än bara för att man ska!

Bröllopsfesten var hur trevlig som helst :) och bröllopspresenten var uppskattad (var lite svettig där innan dom öppnade den) så det var väldigt roligt, jag kan tycka att det är jättejobbigt att lämna ifrån mej nåt jag gjort själv iaf när det är en gåva. Beställningen blev oxå uppskattad så det känns skönt :)

Tänkte på en sak, vill ni göra beställningar så hojta bara till (men gärna så jag har lite tid på mej ifall jag behöver beställa hem nåt) jag finns på facebook, mail och tele. Tror att mina kontaktuppgifter ska stå här nånstans men gör dom inte det så skriv en kommentar så ordnar vi nåt.
Det enda som är ett litet problem är att jag inte kan ta emot pengar via mitt konto :( finns vissa omständigheter som gör att det är så tyvärr men vi kanske kan komma på någon annan lösning i värsta fall :)


Nu tar vi lite bilder!!!! Först bröllopspresenten o sen lite pyssel!



Så här tänkte jag först ha den men kände att det fattades nåt!



Tycker det här blev bättre, den kändes inte så tom då.






Det står Carpe Diem på silverplattorna men det syns ju som vanligt inte :(











Idag kommer Anna hit, då ska vi pyssla lite mera och nu fick jag en beställning från www.frost08.se på posten :)


Later/Jennifer 

Kommentarer
Postat av: sassa

thanks honey!! vi älskar våran tavla!

2010-08-23 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0