Idéerna tryter....

Men lite lyckas jag få ihop ändå :P men gud va jobbigt det är när man tror sej komma på en kanon idé och sen blir det inte alls som man tänkt sej.
Gjorde ett kanonfint armband igår med ormlänkspärlor det var tänkt att man skulle vira det två varv runt handleden men när jag satte på mej det så stannar ju inte pärlorna kvar... inte riktigt genomtänkt med andra ord hmm fan måste komma på nån bra lösning så man får dom att sitta där man vill ha dom o inte kasa runt så dom hamnar på undersidan av handleden. Men lite annat blev det iaf både dagarna innan och igår :P

Har sökt jobb oxå :) i Fagersta så nu håller vi alla tummar och tår, jag är så förbannat trött på att dras i åt alla håll o kanter o ingen bryr sej vad jag vill... vill ur den här cirkusen och det helst redan igår!!!!!!!! O imorrn har jag möte på arbetsförmedlingen och kan ni gissa vad som hänt?! Jo en ny handläggare igen suck o stön ska man aldrig få känna att nåt är ok. Visst jag ska inte ha förutfattade meningar men när man för en gångs skull kände sej trygg med den man pratar med ja men då ska rycka undan mattan o börja om på nytt... gaaaah spyr galla på skiten snart!!!!!!!! Men jag ska vara optimistisk (även om det absolut inte låter som att jag är det) det kanske blir kanon bra :) Det vet vi imorrn hur det blev med det! Nu kör vi lite bilder tycker jag!




Det här halsbandet blev jag nöjd med :) Köpte lite billiga halsband på ginatricot när jag var o shoppade med syrran i onsdags. Massakerade halsbandet sparde kedjorna och la till lite hängen, smart va?!



Här ser man lite tydligare vad det är som hänger :)










Jaha det var väl allt för idag tror jag.


Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0