Grejjerna går tydligen att sälja :P

Sålde mitt första smycke på Lyckoklöver igår :):):):) såååå skoj, jag har ju sålt privat men det e ju inte samma sak :P det funkar tydligen att ha dom där hihihi. Ska försöka få tag i ett bord till Lindemarken, ingen som har nåt bra som man kan låna? skulle behöva med nåt tak-aktigt om det regnar eller iaf så man kan ha pressenning som tak. Hmm asch det löser sig på nåt sätt , min brors tjej och jag ska dela bord (om det inte blivit ändrade planer) hon ska sälja väskor och jag smycken kan nog bli en bra kombo :)

Igår var jag på Coop Forum med kusin, när vi handlat klart var kl 19.00 då kom vi på att vi skulle äta på mc donalds i västhaga, vi åkte dit och fick stå i världens kö.....kl 20.00 fick vi våra hamburgare ehh 45min fick vi vänta, det var sopor överallt man fick lämna skräpet vid borden fy fan hur det såg ut....

Sen skulle kusin tanka vid OK  på andra sidan om automaten satt en kille i sin bil och höll på att dividera med en anställd på Ok , jag satt ju i bilen så jag hörde inte direkt vad dom pratade om men tillslut öppnar jag dörren lite, då är det tydligen fel på parkeringsljusen vilket killen i bilen tydligen inte fattar vad det är dom kollar fram om det lyser och så kläcker killen i bilen ur sig : ser du om bromsljusen lyser?!?!?!?! ehh men dom sitter ju bak säger ok killen, det är ju parkeringsljusen som inte fungerar, : aha så dom lyser när jag parkerar? : Ja typ.. : men då stänger jag av bilen så ser du om dom lyser?! : näe men det kan du ju inte göra då slocknar ju allting...
Tillslut kan inte jag o kusin hålla oss så vi skrattar och skrattar o skrattar  då börjar ok killen att skratta och tillslut kommer killen i bilen ut och skrattar lite han oxå men han var helt blank av svett i pannan så han tyckte nog det var jäkligt pinsamt... haha vilka nötter det finns


Nä nu lägger jag upp lite bilder på smycken istället :)




Det här halsbandet har Anna gjort, vi hade en pysselkväll ihop visst blev det fint?! 













Later/Jennifer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0