Då laddar vi nu då!!!!!!

Jag laddar både mej själv o kameran för Formex mässan imorrn :) woohoo det är så roligt att gå o kika på allt fint, och mycket idéer får man oxå :P sen blir det jobb fredag o lördag. Festen blev förflyttad till nästa fredag ist, och jag blev visst utsedd lekledare hmmm hehe ja det ska nog gå bra måste ju bara komma på lite roliga frågor till brudparet hehe.

Idag har jag faktiskt (kors i taket) städat?! Ehh joo ni läste rätt jag har städat men eftersom min j***a dammsugare har fått fnatt så fick jag sopa golvet och det är inte så bara kan jag säga. Men nu ser mitt hem ut som ett hem igen:) (fast inte sovrummet) det ska jag ta tag i på söndag!

Ringde övregastro enheten idag oxå för att kolla på ett ungefär hur lång tid det är kvar till läkarbesöket, för er som inte vet det så väntar jag på ett besked om klartecken för en gastric bypass operation, och det var visst lång tid kvar :( dom höll på med mars09 remisserna och jag har nov09 så ca 6 månader till får jag vänta på läkarbesöket och blir jag godkänd tar det säkert ytterligare 6 mån innan jag får nån op. Men men den som väntar på nåt gott heter det ju :P Blev iaf uppskriven på återbudslistan så har jag tur kanske det går fortare *håller tummarna*

På måndag ska jag på föreläsning om starta eget, det ska bli himla nice faktiskt eftersom man har dom tankarna (även om det är ett projekt som ligger en bit in i framtiden).

Nu tänkte jag visa lite bilder på mina nya skapelser men jag varnar er det är riktigt kass bildskärpa på vissa, fattar inte varför men men lite ser ni kanske iaf :)


















Nä nu är det bäst jag förbereder inför imorrn så jag är redo! Natti natti på er därute!

Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0