Då har det dröjt sådär länge igen.

Ber om ursäkt men jag har faktiskt inte haft varken ork eller lust eller tid den senaste veckan att uppdatera, har helt enkelt haft lite mer än en veckas semester!

Har vart i Fagersta hos mina hjärtan och bara haft det lugnt o skönt, vi har vart i Börlänge, varit o fiskat med min familj och med svägerskans familj, kollat på film och myst helt enkelt!

Har faktiskt pysslat lite oxå men inte så jättemycket, ska snart bege mej ner till Lyckoklöver med lite smycken som jag ska få sälja där :)

Den här veckan är ganska fullspäckad, imorrn har jag ett möte på morgonen sen lär jag hem o städa, på onsdag kommer det några och ska kolla på underkläderna, på torsdag ska jag till stockholm och gå på formexmässan, fredag o lördag är det jobb som gäller och lördag kväll ska jag på en bröllopsfest (bröllopet var igår, en riktig surprise för dom nära och kära som var där och även för oss andra som inte hade en aning alls) det ska bli himla skoj och dom är så fina tillsammans, önskar er all lycka <3


Men nu lite bilder :) först tar vi lite smycken och sen lite naturbilder med fiske :)































Nu lite fiske :)



















Detta var nog den fulaste fisk jag sett på länge :P



Den ser inte så stor ut men den var rätt rejäl, John trodde det var en mindre regnbåge men det såg vi snart att det verkligen inte var urk...


Jaha det var väl allt för nu då:)

Later/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0